man tager vad man haver.


emma ringde och undrade om jag kunde skjutsa henne på jobbet. visst, sa jag.
hämtade henne på vretas, försenad såklart, och så bar det av mot sandviken och sandvik.

på vägen hem svängde jag in på ikea för att lämna tillbaka min felköpta persienn
och köpa en ny persienn. fick även med mig en torkställning därifrån.

kom hem, ringde snickar'n på gavlis, tror han hette ingemar. han skulle komma
så fort han fick tid. jag tror det blir strax efter åtta imorn bitti, jag lär sova men det skiter jag i.

ringde sedan ica för att få ordning på ett och annat. lotta hade såklart semester
dom närmste två veckorna. my bad.

nu blir det mat!


fortsättning följer...



din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0