tänk om jag hade en sabel.


idag var man uppe med tuppen. skulle infinna mig på arbetsförmedlingen 9:30,
för sedvanligt värdelös information. kom hem för ungefär en timme sen, 40 kronor fattigare.
när jag hoppat av bussen svängde jag förbi lågans och köpte cola och gurka,
så nu är det frukost med leverpastejmackor i munnen och höjdhopp på tv:n.

insåg förresten nyss att min prövotid gick ut för nån dag sen. alltså, jag har haft
körkort i över två år och kan nu inte längre bli av med lappen för minsta förseelse. wii!


skrivaren: Elin

Jag trodde du hade hittat ett jobb där nere?
Skönt att prövotiden är över! Själv hoppas jag att min ska börja snart ;)

2007-08-31 10:06:30
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0