same in any language.


emma
 har utmanat mig att skriva en önskelista.
7 önskningar, som dock varken behöver vara realistiska eller materiella saker.
och så ska man motivera. va fan, jag gör ett försök i alla fall då.

(utan inbördes ordning.)

twin peaks-boxen
kommentarer överflödiga

tvättmaskin
som hon sa; "bor man i valan så..."

smycken
krims-krams från h&m/fynd på kapstäder/i just can't get enough

tusen skivor
saknar så många att man knappt törs tänka på det

doctor who-halsduk
se själva

ett gött jobb
pengar och ett socialt liv -  ja, tack!

mer löv
pour some sugar on me


här på slutet ska man tydligen utmana andra också.
jag säger att elin kan göra en om hon vill. och alla andra som känner sig manade.


skrivaren: ämma

hojsan-ojsan! det där var väl inte alltför svårt? ;) sen så sitter jag här och funderar på när du ska vakna... hmm.

2007-12-17 12:36:11
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: Elin

Får väl försöka med det då!

2007-12-17 15:43:00
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0