but a girl she doesn't live by only rock 'n' roll and brew.


stora jobbsökardagen? mja, knappast... men blev i alla fall nästan klar med brevet
till sodexho (som tt för övrigt tyckte lät som nåt narkotikum).

det där jag sa till johnny om "pengabrorsan" stämmer inte riktigt känner jag. tror inte
riktigt att jag fick ur mig hur jävla bra den faktiskt är. har förresten dragit igång ett projekt
som består i att bränna en skiva med orginalversionerna av alla låtarna från den skivan.
det går sådär. jag har bara fått tag i hälften av dom. surt sa räven. skulle vara en mighty fine
present att få en sån skiva nån gång. my god.

nu har denna blogg hela tre (3!) läsare, weei! brorsan anslöt sig nyligen till den
exklusiva skaran och drog upp medelåldern ett snäpp. häh.

tjao.


skrivaren: Anonym

Jag läser flitigt i alla fall ;) Kan du se åldern, eller vet du bara vilka som har läst?

2007-01-18 18:05:02
adress till den: http://elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0