a cowboy's work is never done.


ikväll har jag varit på skolis och sett mr. brooks som, föga förvånande, 
såklart hann döpas om till mr. bruks innan han ens föddes.
den var dock snarare bra än bruks, en trea på filmtipset skulle jag tro.

filmtittningen var övrigt enda anledningen till att jag inte längre sitter i nattlinne,
ett faktum som emma tyckte att jag skulle britcha med genom att blogga...
som hon uttryckte det själv - och nu citerar jag; "men det är ju bara slacker 2k7!".

imorn bitti kommer det hantverkare hit, och eftersom jag säkert lär sova då,
uppgraderar jag således från dagens bomullsnattlinne till sidennegligé! höhö.


skrivaren: ämma

muahaha. hoppas din hantverkarfantasi slår in då? ;D

2007-11-16 10:46:48
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0