everyday is like sunday.


 när man är så här vuxen borde man ha lärt sig att man aldrig varit,
 och heller aldrig kommer att vara, någons förhandsval.
 att ens lott är att alltid vara den där tjejen du leker med när din bästis är sjuk.
 jag borde ha insett att jag aldrig kommer betyda för er vad ni betyder för mig.


 såna som jag är nog konstruerade så att vi kan ta hur mycket skit som helst,
 och sen ändå bara rycka på axlarna och gå därifrån. det är bra, tror jag.


 så jag kan bara tacka gudarna för min okuvliga självkänsla,
 och drömma om att jag en dag får pissa på er så som ni pissar på mig.



 fan. nu blev det ett sånt här värdelöst, tråkigt inlägg som jag hatar,
 och som jag hade lovat aldrig skulle få förekomma på den här bloggen.



 undra om en t-shirt med ett sånt här tryck skulle vara nåt för mig?

  


skrivaren: daniel

morrissey!

2007-11-25 12:49:56
adress till den: http://failures.blogg.se
skrivaren: L

fan vad jag känner igen mig, är lika less jag på att vara ett andrahandsval och att jag aldrig duger lika bra som dom andra. eller så kanske det bara är som man känner sig.

2007-11-25 12:50:12
adress till den: http://mittnamnarlinn.blogg.se
skrivaren: ämma

jag försökte ju prata med dig igår. men du verkade ju inte vilja, eller nåt. så jag antar att det är okey mellan oss.

2007-11-26 11:54:10
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0