sent ska syndaren vakna.


till min stora förbannelse hade ingen varit här och målat igår,
hittade bara en lapp där det stod att dom skulle komma imorgon (läs: idag).
så jag höll mig borta lika duktigt som igår, efter ett likaledes tidigt uppvaknande.
spenderade ca. fyra timmar på biblis, hängde med/hos emma en stund, 
och lovade att ha ihjäl nån om dom inte hade varit här idag heller.

dagens lån: "the worst album covers in the world... ever!" av nick difonzo,
och "31 låtar" av hans namne nick hornby. det där blir nog en fröjd för mina ögon.

vid hemkommandet för ungefär en och en halv timme sen eller nå,
kände jag direkt lukten av målarfärg (ingen inbillning denna gång).
kokvrån helt nymålad (luckorna hämtas dock på fredag) och så badrumstaket.
imorn är det jag som tar ur tummen och ringer golvkonsult ab,
så att jag kan få nya mattor i hallen och kokvrån som lök på laxen.

dagens låt: nästan vad som helst med red house painters! duh.


skrivaren: ämma

gött att det äntligen blitt gjort nu då! och spännande att du funderar på att byta golvmattor :P

2007-11-14 20:01:29
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0