den som söker skall finna.


idag var jag på owes, eller lundins säljlager om man ska vara korrekt.
där köpte jag en dammvippa, trots att jag och mamma dömde ut det igår.
sen inhandlades såklart schampo och allt sånt där annat det alltid blir.
när jag skulle åka därifrån insåg jag helt plötsligt varför min blinkers varit ut funktion.

nästa coop. där var det såklart äckligt med folk och skrikande barn. andas var ledordet.
jag fick tag i maten och grejerna och avlägsnade mig fortast möjligt.
på väg ut från köpis passerar man bildelskedjan micro, jag tittade in.
hade kikat på bilklädslar när jag var där i helgen, och nu slog jag till. smask.

nu ska jag diska och äta.

tjing.


skrivaren: Elin

Men blä för höga intagningspoäng! Räknade ut att jag har 14,79, så det kommer jag ju inte långt på. Får hoppas på högskoleprovet...
Dammvippor är rätt onödiga btw. Jag äger en, men jag tror aldrig att den har blivit använd.

2007-09-20 20:32:20
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se
skrivaren: Elin

Har en känsla av att jag kommer få ruggiga problem med matten... resten är jag inte så orolig över. Tänkte läsa i Umeå, men annars finns det ju på fler ställen än så, om jag har förstått det hela rätt. Finns tydligen i Linköping, Stockholm och Göteborg också.

2007-09-21 12:21:59
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se
skrivaren: ämma

hojsan-ojsan! bilklädsel, det var inte dåligt! vad blev det för nåt??! nu är jag mäkta nyfiken, må du veta!

2007-09-25 10:15:17
adress till den: http://psychohead.bilddagboken.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0