honky tonk women.


idag har jag hängt med åsa. vi har fyllt på luft i ett skräck-däck, gjort hela köpis,
tagit en evighetsfika, rökt, käkat chirre, lirat nes, druckit cola och lyssnat på skivor.

igår var det bakfull-söndag-i-sängen med snarket olsén, och uppstigning kl. 17.
på kvällningen blev det skjuts med emmas finbil till bygården för att hämta min bil.
i natten hade jag ett 212-minuters samtal om allt och inget (mest karlar?) med elin.

lördagen var smaskigheternas afton med skratt, dans, goa groggar och kuckelimuck.
dom flesta fattade dock noll och drog tidigt, visste man bättre var man dock kvar till 4.
jag säger tack för kaffet och lyfter på hatten för smasket & direktörn som höll i trådarna.

där har ni tre dagars trevlighet på ett bräde. jag säger då det, gimme more!


skrivaren: ämma

hähä, härligt inlägg :) jag säger då också det; gimme more!

2008-04-11 14:52:10
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0