nine in the afternoon.


nu har jag varit på obs! och storhandlat på riktigt för första gången på flera år,
alltså verkligen med ambitionen att inte handla igen for weeks. får se hur det går.
skulle egentligen ha åkt på willy:s i stan men bilen var så lynning när jag skulle iväg,
att jag tog det säkra före det osäkra och for åt andra hållet, mot köpis, istället.

när jag kom hem och skulle parkera på fårbo så höll jag på att bli utan plats,
men jag tog en sväng runt centrum, och när jag kom tillbaka så fanns det en ledig.

  

ikväll är det lost på tv. det är bra.


skrivaren: ämma

jag har fortfarande inte släppt att willys inte längre finns här. det är så sautans drygt!!!

2008-04-03 13:07:44
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0