the kids are alright.


100 gram laxfilé och lite troca är tydligen inte nog för att föda en 85-kilos tjej under en dag,
således fick jag tuta och köra iväg på stattan vid tio och köpa en korv.

nyss sett 1408 som var kvällens film. vet inte riktigt vad jag tycker,
men jag blev rejält skrämd där i slutet och john cusack är alltid john cusack.

  


skrivaren: Elin

Lite mer än så i magen kan nog vara nyttigt. Säger hon som hade tänkt leva på en bit dajmtårta och tre bragokex igår... (slutade dock med att Niklas övertalade mig att köpa en coop-pizza).



Tycker det filmen var... mysko.

2008-08-11 11:31:15
adress till den: http://elinliv.blogg.se/
skrivaren: tt

jag smog ivag en gang i hostas/varas(?) sjalv pa nattbio nar jag inte ville vara med nan..och sag den filmen, vet inte heller vad man ska tycka. den ar val inte precis bra, men man diggar ju alltid cusack, vet inte varfor. hur som haver var det ju mysigt att kura ihop sig ensam i biomorkret sa jag var nojd! :P

2008-08-11 13:49:08
skrivaren: mary

elin: hehe, fint med fina killar ^^

och mjo, lite knepig...



tt: lär ha varit skapligt att se den på bio, och själv på natten kan jag tänka!

cusack är ju bara löööv ;)

2008-08-11 15:43:30
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0