delivery.


i fredags underhöll jag och emma i en av vagnarna på 09:37-tåget uppåt landet.
morsan väntade på oss, emma lämnades av på bergsgatan och vi tog en repa på stan.
väl hemma var det en ganska lugn kväll med räkig mat och några malt med farsan.

i lördags återvände jag till östersund för att träffa elin och kalasa lite med henne.
det blev käk & svammel i tanne, utgång på the rock och uppesittarnatt till klockan 6.

  

i söndags bar det återigen av hem till västerskucku med dödens bakfylla i släptåg.
kött och gött till trots, mådde jag piss. tog till slut en tablett, och sprack upp till kvällen.

denna vecka har börjat i sjuklighetens tecken. idag har jag feber och ont i halsen som fan.


skrivaren: ämma

sjuk?? FEBER?!? då blir det ju kanske ingen sesning imorn då... :S

2008-03-18 20:50:18
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0