love will tear us apart?


biodate med mig själv andra torsdagen i rad, jag och 7:an är en bra kombination.

ikväll var det control som visades, filmen som man har varit besatt av sedan i höstas eller nå.
den var som väntat jäkligt bra. gav upphov till en massa tankar och funderingar,
och väckte snarare än stillade min nyfikenhet på den denne mytiske och mystiske man.

  

sam rileys rolltolkning känns för övrigt lysande för en lekman som jag.


required reading: touching from a distance - deborah curtis


skrivaren: ämma

ja du hade ju kunnat fått en date bara du hade hojtat till :)

2008-03-14 00:03:30
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0