jag har varit i alla städer.


stack från valan kring 11 på lördag förmiddag.
efter bara någon mil på e4:an så dör bilen ifrån mig.
stort pådrag från räddningstjänst och polis följer, och bilen bärgas bort.
jag tar mig vidare till tönnebro där jag försöker lifta norrut.
en timmes fruktlösa försök senare kommer en y-buss jag kan åka med.
den tar mig till sundsvall där det blir ett raskt bussbyte.
anländer sedemera i brunflo där brorsan väntar på mig.
kommer slutligen hem till skucku ungefär 4 timmar sent.


skrivaren: ämma

:o:o:o men jaha så bara dör bilen?! du vet inte varför? detta vill jag ha ett mer utförligt utlägg om :)

2008-10-20 14:40:20
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0