giftig.


efter tusen timmar på vägen i syndaflodsregnet kom jag äntligen hem till valan.
väl inne blev det en öl som gav mersmak, så jag tog en rövare och fick tag på ölsällskap.
jag, conny och magnus gick först på mcgill's och sen på old saints (f.d. jackpot).
på den sistnämnda var det klubb kobra, vilket innebar att spelades meget bra musik.
blev kanske nån öl för mycket, men på det stora hela var det en rätt schysst onsdagskväll.

i eftermiddags var emma en ängel och kom och hämtade min bakfulla lekamen.


skrivaren: ämma

nu börjar ju den här bloggen att likna nåt! mer sånna här utförliga inlägg vill vi se! :D

2008-10-02 21:29:32
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: tt

haller med;) lat ju som en riktigt skoj onsdakvall!

2008-10-03 16:56:43

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0