return to sender.


jag är bara inte gjord för det här, mitt hjärta är för skört, vekt, svagt.
känns som nån kört en kniv där och vridit om gång på gång, och nu är det bara ett stort hål.

jag måste vara gjord för att vara själv, kärlekslös. helt tydligt att jag inte klarar av det här.

har gråtit så mycket att jag inte kan förstå hur det kan finnas några tårar kvar.
somnade gråtandes och vaknade gråtandes, det svider runt ögonen.
trots det har jag ändå hela tiden en klump i halsen som gör det svårt att andas.

i magen ligger en stor, tung, värkande sten och hela jag känner mig som en urvriden trasa.
vet varken vad jag ska säga eller göra.

jag hatar själv att läsa sånt här värdelöst självömkande, hoppas ni är bättre, förlåt.


skrivaren: ^^elin

jag ska åka till vitvattnet om en liten stund, men jag ringer dig om jag har nån mottagning där.

2009-07-13 13:10:35
adress till den: http://elinliv.webblogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0