skyll på stjärnorna.


det känns väl bättre idag. har sluta gråta, tror jag.

tog en tablett igår för att få sinnesro att kunna sova. somnade tänkades på
när jag var liten prinsessa och pappa gungade mig till sömns, det var skönt.

smärtan och oron finns ändå kvar, känslan av att jag aldrig kommer förstå,
och därmed heller aldrig klara av det här, hur mycket jag än vill.

det enda jag vet med säkerhet är jag inte kan vara utan dig.
ikväll är det ett år sedan vi träffades för första gången,
och jag har nog egentligen aldrig kunnat släppa tanken på dig sen dess.


skrivaren: ämma

Ledsen att jag inte kunde svara när du ringde igår!! Sen har jag helt glömt bort att ringa upp :'( felåt! Och nu svarade du icke.. Hoppas vi hörs imorgon för detta känns en aningens oroväckande. Hoppas det är/blir bättre! Kramar

2009-07-13 23:50:04
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0