sleeping tongue.


nu är det helt okej, även om jag fortfarande känner mig lite ur balans.
hade ett evighetssamtal med morsan igår eftermiddag som hjälpte en hel del.
det fick mig, såhär i efterhand, framförallt att inse att jag inte är knäpp som känner så här.

annars funderar jag en del på det här med självaktning,
fast det känns som att oförståelse är mitt problem.
jag betvivlar inte att jag är bättre, min fråga är bara hur du kan gilla det där alls?

vet hursomhelst att jag inte blir nå klokare av att haka upp mig på detta.
ska sluta tjata om det, för den här gången, som vanligt.

det är dags för posse-malin, som av kärlek kan stirra sig blind på sin egen spegelbild,
som kan älska sig själv så mycket att hela världen utanför upphör att existera, som är bäst!


skrivaren: ämma

det är ju den malin man är van att se!

you go girl ;)

2009-07-16 00:40:38
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0