longing for lullabies.


det är verkligen dags för en uppdatering, men även läggdags.

det här facebook används så flitigt nu för tiden att bloggandet kommit på skam,
eller jag skyller i alla fall på det. konstigt nog då det känns som inte alltför
längesen jag var inloggad typ en gång i månaden och inte fattade nåt alls.
nu gör man plötsligt knappt annat än uppdaterar status, kommenterar,
trycker på gilla-knappar, gör quiz, spelar spel och gud vet allt man nu kan göra.

nåväl, från nåt förhållandevis ointressant till nåt förhoppningsvis mer intressant.
nu har vi valt tapeter till alla rum och hoppas att det blir fixat så fort som möjligt.
vill bara flytta in, ha allt klart och smaka på smask som emma kanske skulle ha sagt.

avslutningsvis så kan jag löjligt lite om bergslagen, och jag ska bli bättre på det här.


skrivaren: tt

ska ni skaffa nat nytt? vad ar pa gang? :)

2009-09-03 16:48:40
skrivaren: britta

har redan skaffat nytt... flyttar från henkans etta till go fyra(!) :)

2009-09-03 20:06:19
adress till den: http://marylin.blogg.se/
skrivaren: ämma

du kanske får avsluta varje dag med att lägga in alla dagens statusuppdateringar på bloggen? ;)



vad är det som fått dig att inse att du kan lite om bergslagen? jag kan ju typ inget jag med, så vi kanske ska ta å starta studiecirkel? ;D

2009-09-03 21:01:41
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.comm
skrivaren: britta

haha ^^



det var månadens ämne på vetgirig och jag tycker väl att man borde få fler rätt än 9/30 då man fan typ har bott i bergslagen till nyligt :)

2009-09-04 11:24:10
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0