king without a crown.


A is for age: 22½
B is for booze of choice: rom
C is for career: som clash så fint sjöng; "career opportunities, the ones that never knock"
D is for your dad's name: sven erik persson
E is for essential items to bring to a party: i bring the beer, you bring the fun?
F is for favourite song at the moment: hmm, jag säger "tickle me pink" mä johnny flynn
G is for favourite game: alla sorters quiz!
H is for home town: svenstavik, eller vad ska man säga?
I is for instruments you play: inga, men drömmen om den vänsterställda elbasen lever än
J is for jam or jelly you like: tycker det hela är rätt äckligt överlag
K is for kids: säger bara ansvar och oåterkalleliga beslut = döden
(att jag sen hatar barn är väl också en faktor, i guess)
L is for living arrangements: i treasure my own company
M is for mother's name: maj-britt elisabet stridh
N is for name of your crush: jadu, i've only been in love with a beer bottle and a mirror?
O is for overnight hospital stays: januaridöden på gävle sjukhus 2008
P is for phobias: rädd för det mesta, i synnerhet initiativförmåga
Q is for quotes you like: "it's what the beatles talked about.
that in the midst of all the meaningless, there's that. there's love.
" - rhett miller
R is for relationship that lasted the longest: jag och leffe - 4 år, ganska precis
S is for sexiest living creature: venne, jason lee är djävulskt het i alla fall
T is for time you go to bed: jao, typ två-tre kanske... men aim:en ligger väl på tolv-ett
U is for underwear: skulle inte säga nej till ett par nya bh:ar, trosor har jag dock säkert 100 par
V is for vegetables you love: orka välja när alla grönsaker är så inte goda
W is for weekend plans: se spanien-sverige, förhoppningsvis i sällskap av nån öl
X is for x-rays you've had: nån i käften, annars har det väl varit lugnt
Y is for yummy food you make: hotdogs är jag rätt grym på
Z is for zodiac sign: våg
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: vem som helst
Ä är för älsklingstrend: jag vet inte vad som är trendigt just nu, allt som jag har på mig?
Ö är för en önskan just nu: lycka, hälsa och välgång ska man väl säga...
men i'll settle för ett jobb, lite hångel och en rejäl fylla


Kommentarer
Postat av: Elin

tihii, tur jag fick för mig att kika här, för nu var det äntligen en uppdatering :)

2008-06-22 @ 22:05:43
URL: http://elinliv.blogg.se/
Postat av: ämma

härlig slutkläm du fick till! :) sen angående jason lee; kan man misstänka att det är mustaschen som gör det mesta? ;P

2008-06-26 @ 18:42:22
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0