baxat och maxat?


 UTSEENDE
namn - malin
födelsedag - 9 oktober 1985
hemstad - västerskucku
ögonfärg - grön
hårfärg - mörkbrun
längd - 172 cm
högerhänt/vänsterhänt - högerhänt
civilstatus - true love will find you in the end
stjärntecken - vågen
är dina föräldrar skilda - nej
svagheter - inga
rädslor- trånga utrymmen, djur, höga höjder, vatten i större mängder, i can go on forever
mål för året - 13 rätt på stryktipset


 FRAMTIDEN
namn på barn - lloyd, townes, glenn, skrållan, joa (inte för att jag ska ha nåra, men ändå)


 FAVORIT
mat - snacks
sport - fotboll eller dart, beroende på om jag åskådar eller utövar
djur - vene, många är söta... mjao
glass - sandwich
låt - vene, dom är så många!
nummer - 6
helgdag - friday i'm in love
årstid - sommar


 HAR DU NÅGONSIN
varit kär - joo
blivit dissad - eeh joo, i guess
rymt hemifrån - nää
har du skolkat - eeh, ja
sovit utomhus - don't think so
gråtit i skolan - kanske?
spytt i skolan - no
velat bli modell - när jag var liten tror jag
gjort något dumt som du skrattar åt idag - typ, varje gång jag är full
sett en död människa - ingen annan än mig själv i spegeln
använt droger - nope
ätit sushi - ja, helst
retats - ja, lite


 THIS OR THAT
cider/öl - öl
pepsi/cola - koka
mcdonalds/burger king - burger king! snälla öppna i gefle
kärlek/sex - lövskog
choklad/vanilj - once you go black you never go back
jordgubbar/blåbär - strawberry fields
kött/veg - kött
tv/film - tv
gitarr/trummor - trubadix!
adidas/nike - adi dassler is my homeboy
kinesiskt/mexikanskt - fan va svårt, men jag säger tjing-tjong
kakor/paj - me want cookies
mtv/vh1 - vh1
blind/döv - döv, dessvärre
popcorn/chips - chirreee
myskväll/fest - fest
killar/tjejer - killar


 KAN DU
gå ner i split - inte längre
skriva med båda händerna - ja, men bara läsbart med högra i thinks
blåsa en bubbla - know your master
göra rökringar - nej, jag är en tönt
ha dina ögon i kors - typ, nej
nudda näsan med tungan - nej, men typ alla jag känner kan


 VEM VAR DEN SENASTE
du nuddade - emma kanske
du pratade med - pappa
du msn:ade med - kempe
du kramade - henkan
du skällde på - vemsomhelst


 SENAST DU
skrattade - typ, förut idag
grät - typ, nån månad sen
filmen - typ, mamma mia
tuggade tuggummi - typ, jämt
drog ett skämt - typ, igår
sjöng en sång - typ, nu


 VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster - 4:an, 2:an, posten, m.m.
lyssnar du på musik just nu - hellacopters
vad har du på dig - jeans, ramones-t-shirt och underkläder, duuh
är det på din musmatta - ja, lär ju ha sån skit eller vadå


 HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora - av emma om inte annat
ljugit om din ålder - varför det? jag är ung och fresh!
bråkat utan anledning - för det mesta


 HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - there's too much blood in my alcohol
rökt - jo
shoppat - ja... man hade ju kunnat hoppas nåt annat, men icke
skejtat - hell no!
bakat - nää fan, inte på typ tusen år
motionerat - NEJ
slagit någon - tyvärr inte
festat - jaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0