picture of me.

 
mer meningslöst än såhär blir det förmodligen inte.

  PLOCKA FRAM DIN MOBIL

 vad har den för färg?
  svart
 när köpte du den?
  typ, 2 år sen
 vad är det för märke?
  nokia
 vem ringde dig senast?
  tomas
 vad står det i ditt senaste mottagna sms?
  det är raderat så jag vene, men jag tror det var från jeppe
 ungefär hur många sms har du in inkorgen?
  "ungefär" 4
 vad heter din kontakt nr. 12 i din kontaktlista?
  elin


  KOLLA I DIN DATOR
 vad heter din användare?
  mary
 vad har du för bakgrundsbild?
  krusning tror jag den heter
 vilken/vilka är din favoritsida/or på nätet?
  wikipedia!
 är du medlem på bilddagboken?
  jaa
 hur ofta sitter du vid datorn?
  typ, jämt när jag är hemma
 är din dator bärbar?
  ja, duuh


  KOLLA I DIN GARDEROB

 vilket plagg använder du mest?
  jeans
 hur många jeans har du?
  8 kanske
 har du mycket kläder?
  mjao, men man kan aldrig få nog
 har du några märkeskläder?
  jo, det har jag väl
 har du något helsvart plagg?
  det är nog några stycken
 hur ser din bikini ut just nu?
  vilken av dom?


  GÅ IN PÅ DITT RUM(!)

 vad är det första du ser?
  bordet
 hur städat har du, på en skala från 1-10?
  en 6:a kanske
 har du något på väggarna?
  ja, tavlor, vykort och affischer
 vad ser du om du tittar ut?
  träd, fyran och tvåan och sånt
 har du bäddat din säng?
  nää
 hur stort är ditt rum, på en skala från 1-10?
  en 8:a tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0