venus in furs.


nu ligger vi i lite grann här, håll till godo!

min kvinnliga sida:

[x] köpt en hårfön
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] pratat känslor
[x] tänkt på att matcha mina kläder
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[  ] insett storheten hos Barbra Streisand
[  ] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[  ] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att få blommor i present
[  ] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] blivit arg utan anledning
[x] brytt mig om h&m:s val av modell
[x] pratat skvaller
[x] varit arg/sur utan att tala om det
[x] kramat en kille
[x] dansat
[x] bakat åt dig själv

18/22

min manliga sida:

[  ] ljugit om hur mycket jag har druckit
[x] ätit en blodig stek
[x] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och andra redskap
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[  ] skött grillen under en grillfest
[  ] läst en bok av jan guillou
[x] läst ett nummer av slitz
[x] dunkat någon i ryggen för att få denne att känns sig uppskattad
[x] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[x] gått på en ulf lundell-konsert
[  ] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[  ] sett alla die hard- och rockyfilmerna
[x] diskuterat bröst
[  ] gjort lumpen
[x] läst nick hornby
[  ] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[  ] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] lagat någonting på egen hand
[x] skrikit "kom igen nu gubbar"
[  ] tävlat i att dricka öl

13/22

vet inte riktigt hur det här resultatet ska komenteras mer än rent (o?)matematiskt;
82% brutta och 59% karl... typ.


Kommentarer
Postat av: ämma

hahaa du ju nån gång ha ljugit om hur mycket du druckit! :D

2009-09-23 @ 14:18:06
URL: http://emmakjellsson.blogspot.comm
Postat av: britta

haha, men inte åt det hållet dom menar ;P

2009-10-06 @ 12:02:23
URL: http://marylin.blogg.se/
Postat av: ämma

HAHA det tänkte jag inte på xD vi är ju bäst utan protest!

2009-10-08 @ 21:43:28
URL: http://emmakjellsson.blogspot.comm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0