avsnittet inleds med en resumé.


det blev hogna i måndags ändå. mycket blöt lössnö i backarna.
jobbigt som sautan, men lite roligt också. på vägen hem köpte vi körv och tre filmer.

tisdag-fredag jobbade jag ihjäl mig och blev vansinnig på arbetsförmedlingen.
plus att jag hann göra ett radioprogram också.



på fredag kväll belönade jag mig en nymf och ett par glas rött. fnissning light.



lördagen försvann i ingenstans men det var jäkligt skönt att vara ledig.
kollade på film och åt snask.

idag har jag köpt en stereo, snackat med johnny, duschat och tagit en promme.
det var ganska kyligt. nu är jag hungrig som en räv och hoppas att maten är klar snart.
det luktar så.



dagens smaska-upp-mig-låt: "nobody but me" - human beinz


skrivaren: Elin

Vad är det för radioprogram du skriver om?

2007-04-23 16:49:49
adress till den: http://elinliv.blogg.se
skrivaren: ämma

hoj-oj-OJ! härliga bilder! jomantackar :D fina arbetskläder. skönt att du äntligen fått britcha med dom nu, hähä! nemen ojdå, du har ju minsann fått fräknar på näsan! eller så är det jag som ser knepigt(?) :S men köpt en stereo??!! tell me more, tell me more!!!

2007-04-23 19:49:24
adress till den: http://emmakjellsson.spaces.live.com
skrivaren: Elin

Ja, du fick nog med allt ;)
Vi flyttar nog inte förrän mot slutet av sommaren, kanske rent av framåt hösten...

2007-04-23 22:49:05
adress till den: http://elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0