in bloom.


igår var det bruks med gubbarna grus. var nog aning bakis på jobbet idag ändå.
slutade som tur var redan klockan 14, vilket firades med en 88:an.

idag fyllde min ömma moder 54 år. det firades med årets första grillning,
ett par presenter till födelsedagsbarnet och glassmarängtårta.

imorn var det egentligen utförsåkning i hogna på tapeten, men det ser ut bli regn...
så dagen kommer nog att spenderas med radioprogramsdonande och lite fnissning istället.

heeej.


skrivaren: ämma

jag kan inte undvika att bli nyfiken på vilka grabbarna grus egentligen är..

åh glass! jag har bara smakat top hat än så länge. smarrig var den!

2007-04-17 20:19:45
adress till den: http://emmakjellsson.spaces.live.com
skrivaren: Elin

Ja, det kan man ju säga :P Hur går det för dig med Gävle-planerna? Vore ju trist om du hann smita innan jag flyttar upp...

2007-04-19 13:43:27
adress till den: http://elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0