första inlägget.


nu ska vi se... jag har ju uppgivit att denna blogg faller under kategorin böcker/musik/foto/film,
så då måste jag väl leva upp till det också.


böcker: idag hittade jag böckerna jag köpte på valbo bibliotek sist. "sova räv" av
arne sundelin och "kalle och chokladfabriken" av roald dahl. dom borde jag läsa nån gång.
även om jag nog egentligen tycker att books are for people without internet.

  

musik: dagens låt måste ta mig fan vara "when you find out" av och med the nerves.

foto: jag har inte tagit några bilder sen julafton. skärpning på den fronten, tack.

film: jag måste bara ta och se jerry snart. ett vettigt projekt att ta tag i nu när man slutat.
man kan ju inte bara sitta och dricka öl för jämnan.

  


denna bloggen kommer dock fortsättningsvis troligtvis handla mina öden och äventyr
i största allmänhet... och jag ska försöka att inte ha my heart on my sleeve alltför mycket.


skrivaren: Elin

Har inte mycket till kommentar, tänkte bara tala om att jag hittade hit :)

2007-01-14 20:56:20
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se
skrivaren: Gester

Böcker skall väl inte vara några problem, du som har Marcel Proust liggande som bara väntar på att läsas.
Fast något säger mig att du bör ta dig igenom "kalle och chokladfabriken" före du tar dig an Proust :).
Hälsningar från Gester.

2007-01-18 00:59:12
adress till den: http://www.gester.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0