tusen dagar härifrån.


spillde rött vin i tangentbordet på min bärbara dator inatt och fick ett  hysterianfall och dog.
men efter en natt på tork under köksfläkten verkar den ha repat sig. fingers crossed.
sen tror jag att jag drömde om att jag ringde till nåt sånt där phonecafé, eller dylikt.
jag fick i alla fall sova hemma, och jonas fick sova hos steppen. allt ordnar sig till slut.

kvällen har spenderats på skolvägen och filmtittning och skojerier har stått på schemat.
helst förvekligas alla idéer! hemlighetsmakeri på hög nivå i så fall, verkligen.

snart åker man tillbaka igen, ett jäkla rännande. date med anders eller inte? det är frågan.
jag tror att jag borde ha fått reda på nåt i så fall, men man vet ju aldrig...


skrivaren: Elin

Fått nåt svar på din lilla annons om yran-sällskap? ;P
Hoppas datorn inte fick några bestående men av fylleriet. Här var det nån klantig jävel *lalala* som tappade laptopen i golvet. Nu mår den inte så bra och tar pauser på eget initiativ då och då.
Vi har i alla fall bestämt nu att vi åker upp på lördag, så vi får försöka pricka in en date under söndagen! :)

2007-07-24 15:58:52
adress till den: http://elinliv.blogg.se
skrivaren: ämma

haha, det där "date med anders" fattade jag inte från början och blev väldigt kondunderad! men som du skrev tidigare i inlägget; allt ordnar sig till slut! ;)

2007-07-26 12:34:49
adress till den: http://psychohead.bilddagboken.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0