tycker om dej.


god morgon. känner mig som döden själv, plus rått stressad över allt
som ska fixas innan man drar. vaknade med laaksos "dropout" på hjärnan,
och av att jag frös, för första gången någonsin i denna lägenhet.

åka ikväll eller tidigt imorgon är frågan, men med tanke på den fina dygnsrytm jag 
skaffat mig så känns allt som innebär ett någorlunda tidigt uppstigande uteslutet. 

som både jag och emma hunnit uttrycka oss en varsin gång idag redan: snark!


skrivaren: ämma

men oj! FRÖS du? sjukt, du kanske är sjuk? men å andra sidan kanske det hade regnat och sluskat..
gött att du tog dig iväg igår. hoppas det blir kul på yran :)

2007-07-26 12:32:58
adress till den: http://psychohead.bilddagboken.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0