vad gör du nu för tiden?


ja, sif är kanske inte dom enda som undrar.
vecka 26 försvann i jag vet inte vad. det enda jag kan komma på nu är att jag klippte mig,
var chaufför och såg stefan sundström i stenbrottet. dock inte samtidigt, inte samma dag ens.
sen, veckan efter, var det mest picka-packa-pucka och flytta, dona och greja.
så efter att ha varit utan både dator och uppkoppling i över en vecka,
sitter jag nu här i skogen och bloggar. det känns väldigt motsägelsefullt på nåt sätt.
om nån dag åker nog jag och skräcken ner igen, risken för lappsjuka är överhängande.

ett nytt tillskott i mitt virituella liv: http://formalin.bilddagboken.se
(läs: ännu ett ställe där man kan vara sämst på att uppdatera.)



din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0