assassins do it from behind.


oväntat bra: idag kom skattepengarna; 10'076 sek in på kontot, ta mig tusan!
satt som hand i handske, eller "hand in glove" som steven patrick själv kanske hade sagt.
jag hade ju hursomhelst just spanat in en jättefräck cykel idag,
och så läggs nog vantarna på den där acer travelmate:n ändå.

                                     

oväntat dåligt: jävla a-kassan säger sig behöva kompletterande uppgifter från mig,
trots att jag redan skickat allt jag har. vad är deras problem?
idag hade dom såklart bara öppet halva dagen och så stängt imorn,
så jag måste dessvärre vänta ända till torsdag för att få svaret på den frågan.

                     


skrivaren: Elin

Det var ingen dålig summa att få tillbaka! Själv fick jag betala tillbaka 900.
A-kassan vill ha kompleteringar bara för att jävlas, tro mig, de är experter på det!

2007-06-06 21:49:37
adress till den: http://elinliv.blogg.se
skrivaren: ämma

a-kassan sucks! men nu börjar det ju ordna upp sig :)

2007-06-15 21:25:23
adress till den: http://psychohead.bilddagboken.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0