vad du vill.


känns nästan surrealistiskt att vara vaken den här tiden, hemma och påklädd.
nyligen hemkommen från värdelös informationsträff på arbetsförmedlingen.
där har du 40 minuter av mitt liv jag aldrig får tillbaka. träffade v-runken utanför,
snackade en minut eller två med henne, sen drog jag och the green menace hem.
eftersom min frukost innan dess bestod av ett tuggummi, varken mer eller
mindre, äter jag nu macka och dricker c-vitaminbrus. gott? bruks.

gårdagens visdomsord stod för övrigt calle för, när han myntade uttrycket:
"mat och dryck är det bästa du kan äta".


skrivaren: ämma

haha! det var minsann ett härligt visdomsord! :)

2007-06-21 10:48:04
adress till den: http://psychohead.bilddagboken.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0