falsk marknadsföring.


ikväll skulle jag ha set shout out louds på spegeln. fick dock inte tummen ur 
tidigt nog igår kväll för att beställa biljett på ticnet innan dom stängde försäljningen,
och idag har jag kännt mig skapligt ur form. nån sjuka som ligger och vilar kanske.

så den här dan blev inte fullt så händelserik som det först var tänkt.
lugna puckar framför datorn, en dusch, och lite mat från bp strax före stängning.

hejdå alla barn!


skrivaren: Elin

Hur går det med jobbjagandet? Själv känner jag mig hyfsat stressad med det... har 13 kassadagar kvar. Wonderbar.

2007-09-13 10:06:22
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se
skrivaren: Elin

Jamen precis. Ska på info om den nästa torsdag. Fick lite papper om det idag och jag tycker det verkar som att det är i stort sett samma sak som det som kallades aktivitetsgarantin, eller nåt sånt, tidigare. Vilket antagligen innebär att jag kommer hamna vid en symaskin åt kommunen igen, om jag inte får ett jobb pronto.

2007-09-13 18:39:21
adress till den: http://www.elinliv.blogg.se

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0