saturday night naive.


igår kväll vid niosnåret plockade jag upp en lagomt full och dryg karl på stan,
och idag vid tvåtiden körde jag honom till tåget. än sen då?
lite bättre på att hitta i gefle med bil har jag nog i alla fall blivit på kuppen.


sen idag har jag följt os på tv (som vanligt i dessa dagar) och druckit en massa cola.
nu ska jag nog ta och se den där simpsonsfilmen, typ sist av alla.


imorn kommer elin och jag gör en liten reträtt och flyr med henne norrut igen.

"nedstämdhet ger alltid med sig" - dagens visdomsord, för övrigt.


skrivaren: ämma

jaha så elin kom idag? när drar du uppåt då?? bara för att jag precis kom hem ;(



sen så vill jag höra mer om den där karln och hans första besök @ malins casa :P

2008-08-17 20:53:30
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0