fyra bugg & en coca cola.


nu har jag just ätit sushi för första gången på hundra år, smums.

lilla sportspegeln visar dom små tjejer på en 20-30 kilo som brottas,
frågan är när jag ska få börja kramas. när jag väger max 78 kilo kanske är svaret.

nu ska jag fixa nya låtar till mp3-spelaren, jullåtarna börjar gå mig på nerverna.

dagens:
"the universe started in 1970. anyone claiming to be over 38 is lying about their age."


skrivaren: Brorsan

Mmm.. gott med Sushi, blev måhända inspererad av mig?? För oss blev det ingen sushi i fredags :(

2008-01-28 23:11:29
skrivaren: ämma

kramas? är du sugen på brottning eller va? jag hänger inte med :P

HAHA har du jullåtarna kvar än! :D de har t.o.m. jag tagit bort, fast å andra sidan så har jag ju julgardinerna kvar ;D (JAG=SÄMST!)

2008-01-30 11:59:53
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0