i'm a quitter?


sämre än såhär har det nog aldrig varit uppdateringsmässigt,
men nu hojtar jag till igen i alla fall.

jättejulmysigt väder ute, några minusgrader och pudersnö.
har även börjat kolla på sunes jul (ett avsnitt om dagen) - det var bättre förr!
det har också handlats lite klappar och fler ska det bli,
för första året på länge har jag faktiskt fått inspiration och hittat lite grejer.

avslutar med en grym bit.

  


skrivaren: ämma

Härligt att du är tillbaka! :) Och tummen upp för Sunes jul! Det var sannerligen bättre förr.

2009-12-14 23:32:59
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: ^^elin

underbart med uppdatering! jag tittar envist varje dag ^^



nio dagar kvar!

2009-12-15 21:11:42
skrivaren: britta

bra att det finns dom som har mer tålamod är jag har ork ^^ jaa, vi måste höras om saker och ting! jag kommer upp den 23. och blir förmodligen hemma till över nyår, då henkan kommer upp :)

2009-12-16 20:19:36
adress till den: http://marylin.blogg.se/
skrivaren: Therése

nej men vad trevligt! det ar bara att komma igen och det ser vi ju nu! harligt med sunes jul, minns ingenting av den! vart kan man se den igen?

2009-12-17 18:55:07
skrivaren: britta

världens senaste svar, men va fan.

den är grym! antingen så kollar man på youtube (tror alla avsnitt finns), köper på dvd, eller fultankar hem skiten :)

2010-02-22 02:27:25
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0