snow brigade.


har nog inte haft sån här julkänsla på hur många år som helst.
idag har jag bakat lite pepparkakor, men främst delar till det framtida huset.
under tiden lyssnades det julmusik och avslutade med "lars christmas" - grymma grejer!

sen ikväll har jag varit ute och skottat i allmänhet, och fram bilen i synnerhet.
imorn ska vi nämligen åka och julhandla, mat och sista klapparna.
kom in frusen och svettig, tog en dusch och ska jag lägga mig lite mör på soffan.

snart blir det liverpool - wigan.


skrivaren: ämma

Härligt med julkänsla :D Och jag hoppas att du lägger upp bilder på huset när det väl står klart! Men jag hittar dessvärre inte Lars Christmas :( Men jag kanske letade för dåligt..

2009-12-17 13:56:49
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: Therése

ohh hur kommer det sig da? att julkanslan i ar ar sa stark? jag vantar fortfarande pa att min ska infinna sig..

later som mysiga julaktiviteter det dar..man kanske borde rycka upp sig sjalv lite nu nar man blir sahar inspirerad ;) tyvarr finns det inte mkt till sno! men kallt har det blitt iaf!

2009-12-17 18:57:11
skrivaren: britta

ämma: hehe, om jag lcykas få ihop det så :P

jag lyssnade från spotify, så du lär hittade den där... och det är ju skivan som heter "lars christmas" om du inte skulle veta :)



therése: jeg vene riktigt, men det är mycket pyntat och härligt och så kom ju det här härliga vädret (även om man fryser ihjäl) med massa snö för första gången på tusen år...

hoho ja, jag vet inte vad för julbak man kan tänkas hitta ingredienser till där nere, men kanske knäck? :P

2009-12-18 11:33:08
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0