electric light orchestra.


hade tänkt ta en runda i elljusspåret ikväll, dessvärre var det inte mycket elljus där.
blev i alla fall en skaplig, rask promenad på uppåt en timme efter väg istället,
blir väl till att skaffa pannlampa om man ska hitta på spåret nån gång.

nu ska jag hoppa in i en varm dusch innan det är dags att svida om till pooltröja
... och kanske ta en folköl, om henkan tänker dela med sig vill säga.


skrivaren: Therése

Haha jasa inget ljus i elljussparet, det brukar val vanligtvis vara pa till 10 iaf? Det kanske ar olika overallt. Vad ar pooltroja? :D

2009-10-21 11:45:11
skrivaren: ämma

haha, jag känner ju inte igen dig snart! du som har hatar raska promenader :D

2009-10-21 14:17:51
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: britta

therése: tydligen skulle man sätta på lyset själv, jävligt lätt för mig att veta som aldrig varit där och knappt såg nåt :P liverpooltröja :)



ämma: haha, går man själv med musik är det ju en sak... men vill man promenixa med nån och föra ett samtal är det döden! ^^

2009-10-22 00:58:09
adress till den: http://marylin.blogg.se/
skrivaren: ämma

haha, bortförklaringar! :P jag har då fått höra en och annan utläggning att du avskyr att motionera :) men det är ju bra att du rappat upp dig nu, heja heja!

2009-10-22 12:13:58
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: Therése

hahaha va? knappa pa lyset sjalv? det var nat jag inte hort forr :D

2009-10-22 17:06:39
skrivaren: britta

ämma: jamen haha, det är klart att det är roligare att ligga på soffan och äta chirre än att motionera! men man kan ju i alla fall försöka att inte se ut allt för mycket som en boll xD



therése: jaa, framförallt jäkligt lätt för mig att veta :) ska se sen om det överhuvudtaget funkar och om jag hittar knappen :P

2009-10-23 12:33:28
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0