here i go again.


nu har jag kommit av mig igen.

sen sist har jag hunnit bli 24, fick 4 av 11 saker på önskelistan och middag på trattoria cinque
- klart godkänt och snart är det ju jul, höhö.

idag kom emma & eira förbi på sin väg från klöven till valan, trevligt-trevligt.

för övrigt satt jag och la en stor beställning på h&m igår men jag måste verkligen ha nya skor!


skrivaren: ämma

åh, ska du inte "go modeblogg" och lägga upp bilder på allt du beställt, man är ju bra nyfiken! och vem behöver inte nya skor? alltid lika svårt :S



tack för trevlig spis och sällskap idag. ni bor ju riktigt gött må jag säga! gilla haha ;)

2009-10-20 00:45:57
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.com
skrivaren: britta

hehe ja, det skulle jag ju kunna göra faktiskt ^^

jag vet ju vilka jag vill ha, saknar dock nån som vill betala :P



vassego och trevligt att höra :)

2009-10-20 19:16:11
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0