i want it all.


med ungefär en månad till min födelsedag blir det länkfestival.
tänkte nämligen att en önskelista kunde vara av allmänt intresse.

adidas top ten hi sleek 38 2/3 eller 39 1/3

en del grejer på samdoods.com -
glenn t-shirt (s)
spanish bombs t-shirt (s)
sd heritage tracktop (s)
lfc college pants (s)

lite pingisprylar -
shorts (l)
skor 38 1/2 eller 39 1/2

och en massa saker från ikea, men den listan ska jag inte tråka ut er med.

kom även på att jag ju vill ha en sån där babyliss icurl,
och så hittade jag dom här söta örhängena.

jag hade helt glömt bort det här som man velat ha sen man föddes!
kedjan ska vara 45 cm och finns även guldpläterat  och i silver som båda är lite billigare.


skrivaren: ämma

fräsiga grejer! men pingisprylar :P hoho! och vad ska du med icurl till? var den tången du har ingebra?

2009-09-11 22:41:11
adress till den: http://emmakjellsson.blogspot.comm
skrivaren: britta

nja, och icurl ger ju smaskiga lockar i ett enda drag :P

2009-09-12 11:06:48
adress till den: http://marylin.blogg.se/

din namn:
minns mig va?

det här e-post: (publiceras ej)

den adress till lille bloggen/hemsidan:

du skriva här:

det här trackback
RSS 2.0